1- مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی،مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و سفارش خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد،تحویل گرفته شود) توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود،فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.
تبصره 1:کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند،از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند.در این موارد باز و راه اندازی کالا صرفا” باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد،در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
تبصره 2:چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد،مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه،موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع دهد.
2- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری،مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا،از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد،ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه،بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد.در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری،رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید،دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت،زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است،دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.لازم به ذکر است در صورت بروز خسارت در حمل و نقل کالا ،پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفا پیگیری هایی موازی برای دریافت سریعتر خسارت به مشتری را انجام میدهد.
3- طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است،ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است.چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده،تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد،باید از طریق پنل،ایمیل یا پیامک،نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید،در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.
4- طبق قوانین فروشگاه،در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل میباشد،قبل از تحویل کالا، لازمست وجه فاکتور تسویه گردد.پس از ان مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نمایند.